torsdag 12 februari 2009

pust!!

Ibland går det ju tyngre fram än vanligt, just nu är det lite så...allt känns lite så där tugnt...finanskris, inga jobb och allt...jag har ju i alla fall klart med mitt jobb i sommar och det känns ju himla bra men man vet ju att det bara är tills oktober och sen är man utan jobb igen...Leo har inga svar fått om jobb i receptionen än och det verkar som det kommer dröja länge innan han får veta något... pust! Dessutom har våran lille pojk bestämt sej för att inte sova på nätterna...ahhh! jobbigt, vet inte vad det är men han vaknar runt tre tiden och är orolig och vill inte somna om, han grejar och håller på en hel massa...som tur är jobbar vi ju inte och då är det ju helt ok, men jag hoppas att det är en fas som väldigt snart går över!
Nu ser jag fram emot att åka till Oslo och sverige, ska bli så oerhört skönat att komma hem i några dagar, ska njuta ordentligt och ha lite "semester" när mamma tar hand om Liam! skönt med lite barnvakt när man aldrig har det. ska som sagt passa på att njuta. Idag har jag lite dåligt samvete för jag gick inte till gymmet igår...inte bra, fy skäms på mej! idag ska jag gå dit igen! har ju vant mej vid att gå dit varje dag, men igår kände jag verkligen inte alls för det! det är väl ok att va lite lat ibland...det är tillåtet!
Liam går bättre och bättre, men vissa dagar vill han inte alls gå! just nu sover han mycket på dagarna också eftersom han inte sover på natten! hoppas att han vänder tillbaka sin dygnsrytm snart den lille krabaten!

Inga kommentarer: