onsdag 14 maj 2008

Balett är bra för kropp o själ..

Har precis kommit hem från sista balettlektionen för den här terminen, gud vad jag älskar att dansa...
Idag när jag borstade mitt hår var borsten full av hår igen...För ett tag nu har jag förlorat en massa hår! I början trodde jag att det var för att jag hade gjort slingor hos frisören och att något hade gått snett...men min frisör L berättade så hjärtligt för mej att efter några månader sen man slutat amma så börjar man tappa håret..jaha...det var bara att acceptera då...jag, med mitt supertunna hår kommer att tappa en hel del och därmed få ännu tunnare hår..AAHHHH jag kan bli så arg. Under graviditeten så glänste mitt hår och fick jättebra kavalitet, och nu ser jag ut som en slickad katt i håret, värre än innan jag var gravid...mina höfter har ändrats och ser helt annorlunda ut, min mage är mjuk som en deg och ja, hormonerna spelar mej fortfarande ett spratt var dag. det är inte lätt att inte va gravid, att va gravid är mysigt, underbart och man strålar, men efteråt...ojojoj..ingen lätt match! Nu är det ju olika för alla, jag har ju drabbats lite värre av det här med hormonerna...man jag har frågat barn morskan och efter ett halvår ska det ha stabiliserat sej...vilket betyder att det är en månad kvar...nu ska jag fixa med tvätten och lägga min Liam att sova

Inga kommentarer: