fredag 30 maj 2008

AAAhhhhhh!!!!!!!!!

Orkar verkligen inte mer nu!!! Håller på och flyttar o packar o rensar o städar, i ett väldigt varmt sverige och med en liten Liam som har feber efter spruta och därmed extra gnällig. Vi är bortbjudna på kalas om ungefär en timme...vet inte hur det här ska gå till, ska ju åka till Mallis imorgon....måste fortsätta packa nu, var bara tvungen och sätta mej ner i en minut, nu kommer jag nog inte skriva i min blogg på ett tag...har inget internet direkt på mallis...men jag återkommer när allt har lugnat ner sej, kramar till alla er där ute, om ni nu läser min blogg...det har jag ju ingen aning om ...

1 kommentar:

Sara Byrlind sa...

Lycka till med flytten Anna och hoppas att Mallis bjuder på bättre väder snart! Jag kommer ner den sjunde juni för att ta hem mina kläder som jag har kvar, så din omvända situation. :)

Vad ska Leo göra på Mallis? Showa?

Stor kram till dig och la familia!

/Sara Byrlind