torsdag 22 maj 2008

håller ändå tummarna för Richard och Sverige!

Idag pågår audition i stockholm för Idol 2008 och jag känner en kille som är med och söker, jag sitter här och håller tummarna för att det ska gå vägen.Men jag har läst hans flickväns rubrik på internet och det bådar inte gott....jag trodde att han skulle ha alla chanser i världen att gå vidare...så är livet, ska ringa han senare och höra vad han har att säga!
Också ikväll är dey dags för andra semifinalen i eurovision och sverige är ju med och tävlar, får väl hålla en tumme för Charlotte!
Liam sitter i gåstolen och jollrar och tjuter, väldigt aktiv är han just nu, särskilt de senaste dagarna....han har varit oerhört glad men också oerhört gnällig och påfrestande...JAg tror att som förälder gäller det att ha ett enormt tålamod och att det kommer att testas nu genom denna resa som småbarnsförälder!! Det är skönt att kunna säga att man är trött ibland och att man bara önska att man fick sove en endaste natt igenom! Missuppfatta mej inte, jag älskar o va mamma, det är bara det att ibland önskar man sej lite lyx som att ens lille sover som han ska och att man själv också hinner med och sova lite!
Nu ska jag som sagt titta på eurovision och se om det går vägen för sverige! JAg o Liam säger godnatt!

Inga kommentarer: