måndag 5 maj 2008

Trött efter en härli helg...

Skulle försöka skriva i min blogg varje dag, men har redan misslyckats! det har barit så mycket i helgen med dop och allt att det inte har funnits tid!! Dopet i lördags var jättefint (nästan) alla mina bästa vänner var där och Marie sjöng jättefint, trots att pianisten inte riktigt hängde med! Liam var glad hela dopet och inte ett pip kom det från honom, och jag var naturligtvis oerhört stolt. På något sätt var dopet oerhört könslosamt för mej, men jag höll inne med tårarna i alla fall, ville vara stark för Liam. det blir känslosamt när man inte har fått ordning på hormonerna än...men naturligtvis är det ju oxå jobbigt ibland när jag tänker på att jag ska åka till Mallorca igen...kommer sakna alla min nära o kära..
Festen efter dopet blev oerhört lyckad, stämningen var på topp, maten var god och alkoholen flödade! jag hoppas och tror att alla hade det trevligt. festen höll på ända in på småtimmarna och det var precis det som jag och Leo ville ha det. den perfekta festen! För Liam! önskar att frida o cajsa hade varit där...men, men, man kan inte få allt jue..
NU är det snart dags att flytta tillbaka till Mallorca, så vi ska börja packa på riktigt nu och försöka på ordning på allt. Nu känns det som att det är nästa mål..och det känns märkligt nu när man har börjat vänja sej vid sverige, men jag är ändå glad att vi ska flytta tillbaka, jag önskar bara att allt var klart, färdigpackade och en lägenhet klar som stod o väntade på oss på mallorca!! men det kommer att ordna sej, för det gör det ju alltid!

Inga kommentarer: