tisdag 13 maj 2008

Nedräkningen har börjat...

Ja, nu har jag börjat räkna ner...19 dagar tills jag landar på Mallorca...helt sanslöst, men nu har vi börjat göra lite framsteg här hemma. Idag har jag fått mycket gjort, vi hat sålt lite av våra möbler och våran TV också, så det känns jättebra! Jag har också packat en hel del grejer idag så nu kan man säga att resan mot Mallis har börjat...Liam har sovit mest hela dagen idag, bara vaknat en liten stund emellan och ätit litegrann! Konstigt det där, ingen dag är den andra lik än, men han sover jättebra på nätterna just nu i alla fall, det känns jättehärligt. Man riktigt går och väntar på att det ska ändra sej igen, man vågar inte hoppas på att han ska fortsätta sova så här bra!
Har inte hänt så mycket nytt annars, men jag hoppas att vädret blir bättre snart igen så att jag kan få lite mer färg på kroppen! Vit som ett lakan e ja jue, och är man lite brun känner man sej ju genast mycket fräshare!

Inga kommentarer: