måndag 19 maj 2008

Måndag och träningsvärk..

JOrå...tog ut mej alldeles för mycket på Discon igår och får betala för det idag genom en rent ut sagt helvetisk träningsvärk! men ibland är det skönt o ha träningsvärk så man känner att man har kämpat lite...Det var ju öppet hus på dansen igår, och naturligtvis var jag tvungen att ta i lite extra och visa vad jag går för...min mamma gav mej i alla fall högsta betyg, vilken tur! Att jag är bra på att dansa menar jag...det har ju varit mitt yrke de senaste fyra åren..hihi! På tal om det, saknar scenen och sången och allt! Inte Flying Team och det dåliga ljudet vi hade förra året, men jag saknar att stå på scen, det gör jag....nu måste jag gå och lägga mej för jag sitter här och gäspar och kroppen värker ju som sagt...imorgon ska jag fortsätta packa, har inte gjort något på flera dagar nu...orkar inte! Vet helt enkelt inte vart jag ska börja, det är för stort, flyttar tillbaka till Mallis om mindre än två veckor nu, och jag har i alla fall inte förstått det än! Imorgon kanske det sjunker in...kanske..

Inga kommentarer: