söndag 25 maj 2008

Första gången man är mor på Mors dag!!

Ja, det slog mej igår kväll!! Att imorn är det Mors dag och jag är ju faktiskt mamma!!!! Att va mamma är hur naturligt som helst, men ibland kan det också kännas helt overkligt. Dagen har jag spenderat med min mor och min syster oct min systerdotter och min Liam, vi har varit och ätit jättegodlunch i det fina vädret...i en liten stad som heter HJO, en fantastisk sommarstad, vid Vättern. Sen gick vi och strosade i den lilla hamnen och tog en glass...verkligen jättemysigt var det. Skönt med en så härlig dag efter gårdagens deprimerande Eurovision! Vilken skit, nästa år blir det total bojkott. Killen som vann kunde ju ens inte engelska med sina "impasible" istället för impossible!! Man blir ju helt tokig av att titta på honom...låten var som tagen från 1991 och när han sliter upp skjortan mitt i numret...nämen lägg av!! ja..så kan det gå, hoppas att Sverige bojkottar nu efter den här skandalen.
Nu ska jag bara mysa med mina två pojkar, borde väl egentligen packa inför resan..men det har jag ingen lust med just nu.Flyttkartongerna står här i lägenheten, helt tomma är dom...usch!! jag måste ta tag i allt det där från och med imorgon. DEt lovar jag nu, imorgon blir det packa och städa av!! Om jag säger det högt kanske det kommer att ske...

LIAm är så hungrig nu så jag måste göra lite mat till honom, han är jättesöt idag, charmade hela restaurangen....kan det va att min lilla italienare har flirtandet i blodet??!! Jag tror det, för alla tjejer faller pladask för honom....MIn charmör, snart bor han på Mallis i en helt ny miljö, hoppas att han anpassar sej bra, men det tror jag inte ska va några problem...

Inga kommentarer: